10 marca 2014

Moje pierwsze wyzwanie w S&K

Dzisiaj rusza nowe wyzwanie na blogu Stempell&Kartoon.
Dzisiaj także jest wyjątkowy dla mnie dzień, bo równo 6 lat temu, też był to poniedziałek, o godz. 12.50 na świat przyszła moja kochana Hania :) 
Nie wiem jak to zleciało, od września idzie do szkoły, a przecież dopiero co wróciłyśmy ze szpitala....

Wymyślając wyzwanie kierowałam się tym, że Ona zawsze mówi, że się urodziła "we wiosnę, bo marzec jest we wiosnę" :). 
Dlatego chciałam trochę tę wiosnę już przywołać. 

Zrobiłam notes w pastelowych kolorach, w sam raz na wiosnę :)



Zapraszam na bloga, wytyczne są bardzo proste, mam nadzieję, że się przyłączycie :)

3 komentarze:

  1. 100 lat dla Hani!
    a notesik super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny notes. Jak się uda, to też będę mieć marcową córeczkę :) Jeszcze czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Taja, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)