23 sierpnia 2010

Krótko o kuchni

Dzisiaj słowo o kuchni :)

W końcu się doczekałam, to się pochwalę. Może to nieładnie tak się chwalić, ale miałam ją mieć juz 3 miesiące temu i to czekanie, nerwy, niecierpliwość sprawiły, że teraz cieszę się jak głupia :D

Tak oto się na razie prezentuje, jeszcze łysa, bez uchwytów, brudna trochę ale MOJA :)

Gdyby to kogoś interesowało, to jest to czereśnia amerykańska. Fornir, bo na prawdziwe drewno nas nie stać ;) Cokół aluminiowy. Okap będzie jeszcze trochę podniesiony, bo na razie walę w niego głową ;)

Znikam szlifować szafę i malować komodę :)

11 komentarzy:

  1. Oj już nie daleko koniec patrzę. I super. A Wielkiej kuchni zazdroszczę jak diabli

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooooo, gratulacje!!! ustawiasz już wszystko na miejscu??? zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. pięęęęęęęęęęęękna kuchnia. zazdroszczę baardzo baardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, że ładnie się chwalić taką ładną kuchnią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, dajesz radę, wiesz, że jestem pełna podziwu dla Ciebie ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, koniec już bliski :)

    Aniu, jeszcze nie. Jak skończą to wtedy się za to wezmę, na spokojnie :)
    Mucia, Wisani, Kate - :*

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZECUDNA kuchnia! Ale Ci zazdroszczę! Też bym chciała mieć taką piękną wielką kuchnię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny za co podziwiamy Barbarellę? Jeśli o mnie chodzi to przede wszystkim za to, że samodzielnie tymi rencami buduje dom! Mimo to zawsze wygląda świetnie, potrafi dowcipkować ze swojego placu boju i... potrafi wygospodarować czas na scrapowanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci Kasiu, ale gdyby mój szwagier usłyszał to "swoimi rencami" ;) to by mnie zastrzelił :D (bo to on trzęsie tą budową).
    Mi do budowania daleko, ja tylko mówię co ma być ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jak pięknie :))))) Jak masz już kuchnie, to już da się mieszkać. Teraz to już sama przyjemność, dopieszczanie i upiększanie. Oj, jak Ci zazdroszczę. Świetnie zarządzasz tą budową. Buziaczki dla Ciebie i Hani:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Kiedy mogę się wprowadzic ?! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)