12 stycznia 2010

Halo Halo - dzwonię z kaloryfera ;)

Dużo kartek mam do pokazania na dzień Babci i Dziadka, ale póki co pomęczę Was LO`sem :)

Scrapek zrobiony wg. mapki Mumy


Swoją drogą GDZIE ONA SIĘ PODZIEWA?????????????

Brakuje tutaj jej kolorowych prac ...

Także w ramach tęsknoty za Mumą, zrobiłam to:

Papier to basic grey Bittersweet blushing pink. UWIELBIAM TE PAPIERY. Muszę dokupić ;)
do tego skrawki innych papierków, ćwieki, kawałek filcu, piankowe serduszko, ćwiek sztruksowy i czerwony ze scrap.com.pl, guziki, alfabet Papermanii.

6 komentarzy:

  1. Heheheh, ale się ubawiłam tym zdjęciem :D
    A skrap mi się strasznie podoba, Twój najlepszy styl w nim widać. Super, kolorowy, leciutki. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. BOMBASTYCZNY !!!! Ja chce więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, lekki , zabawny :) wszystko idealnie pasuje :D
    tylko gdzie żyrandol? :) tak po ciemku będzie Hania siedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! radosny i kolorowy :) a fotka - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jak zawsze radośnie i kolorowo :D
    Świetny scrap!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)